wtorek, 23 maja 2017

WOSK Byta-Yta - AgoHome.pl



Rekomendacja.

Jakiś czas temu otrzymałam próbki poniżej wymienionych produktów i długo zbierałam się, aby coś nimi wykończyć. Byłam wobec nich trochę nieufna i nie miałam okazji testować ich na większych elementach. Zostałam poproszona o wykonanie kilku breloczków w różnej kolorystyce, ale farba nie wchodziła w grę, gdyż przy normalnym użytkowaniu produktu krawędzie same by się pościerały i estetycznie mogło by to nieładnie wyglądać. Postanowiłam wykorzystać do tego kolorowe woski.
Przy pierwszych próbach  byłam mile zaskoczona, konsystencją i aksamitnym rozprowadzaniem produktu na kawałku porowatego -jesionowego drewienka . Po wyschnięciu, wchłonięciu się wosku samo czyszczenie i polerowanie nie sprawiało kłopotów, a drewienka w tym przypadku breloczki miały fajny efekt. Wosk wchłonął się na tyle dobrze by pozostał na drewnie, nadawał koloru, jednocześnie ścierał się na tyle, aby uzyskać efekt postarzanego elementu drewna.
Produkt jak najbardziej godny polecenia.

Wosk Baty-Yata Dystrybutor: AgoHome.pl 

Polecam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...