czwartek, 18 kwietnia 2013

Post o normalnej porze czyli drewniane imię Iris dla dziewczynki

 Jest godzina 18: 45 jak wystawiamy posta bo my nadal w wirze pracy.  W małej przerwie wystawiamy dziś posta wcześniej niż to zwykle bywa. To zresztą całkiem przyzwoita pora na pisanie posta. Nienormalne jest wstawianie go o godzinie 24, pierwszej w nocy. Takie pory też się niestety zdarzają. 
Nie myślcie, że mamy mniej pracy, wręcz przeciwnie jeszcze więcej. Ale trzeba chwilę odetchnąć. Prawda?

U nas wszędzie dechy...dechy...dechy...farby...pędzle. Pędząc dzisiaj do sklepu po kilka potrzebnych rzeczy  musiałem zahaczyć o Praktikera bo Iz zażyczyła sobie kolejny zestaw pędzli. U nas pędzli nigdy nie za dużo bo idą jak woda. Jak zobaczycie ile kolorów użyła do malowania tylko w tym napisie to zrozumiecie dlaczego potrzeba jej aż tyle pędzli.

Pani Maya poprosiła nas o wykonanie dla swojej Córci drewnianego imienia Iris. Wena twórcza mojej Iz nie zna granic, tym bardziej, że miała wolną rękę w projektowaniu i malowaniu. Pani Maya powiedziała że imię IRIS po hiszpańsku znaczy TĘCZA. Naprowadziło to Iz do tego że do pomalowania napisu należy użyć kilku kolorów farb. Kolor przewodni to biel, bo takie będą mebelki w pokoju, ale co z tą tęczą? Miały być paski, ale to chyba by  było nudne. Powstały więc kwiatki na wielkiej kropie nad I. Czcionka w całości napisu jest mocno zmodyfikowana bo jeśli nie ma wytycznych to trzeba dać upust wyobraźni.

Pozdrawiamy ciepło, ciepło, coraz cieplej.
Red & Iz





25 komentarzy:

  1. prześliczne kwiatuchy!
    jakie to farbki?
    talent talent talent! :D
    i zazdroszczę nie drgającej ręki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko akryle. Ręka drga ale jak. Efekty czasem mnie samego zaskakują.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  2. Zegarki Wam się poprzestawiały - nie ma innej opcji ;)
    Napis i pomysł - cudne. Szczególnie z daleka ta kropa skupia uwagę i tryska kolorową energią :)
    No i piękne, znaczące imię. Oby było zwiastunem tęczowego życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izzy, nawet lubię te Twoje komentarze. Wiesz dlaczego?
      Red

      Usuń
    2. "Nawet" lubisz, tak? Zupełnie nie wiem dlaczego. I zastanawiam się czy nie powinnam się obrazić za to "nawet" ;)

      Usuń
    3. A dlaczego chcesz sie obrazić? W tym "nawet" tkwi coś więcej.
      Red

      Usuń
    4. Tkwi jak sęk w desce? ;) Ja już nie wiem o co Ci chodzi...

      Usuń
    5. I o to chodzi. Ale Ty wiesz....
      Red

      Usuń
    6. Mówisz, że wiem... Zawsze nagadasz, a ja i tak nie wiem i tylko spać nie mogę, bo się zastanawiam czy wiem. Widzisz która godzina? A ja się jeszcze zastanawiam ;)

      Usuń
    7. No a ja się zastanawiam czy Ty wiesz która godzina. Bo jak patrzę na cyferblat to chyba nie jest normalna pora dla Ciebie. I ja się zastanawiam ile jeszcze dam radę tym trybem...
      Red

      Usuń
    8. Bo ja, Mój Drogi, zamierzam o 9 rano pić kawę w łóżku ;) Można powiedzieć, że mam wakacje i mi rozsądek nie rozkazuje iść spać ;) A pora jest jak najbardziej moja.

      W takim trybie to lepiej przerwy robić, zanim się coś w trybikach poprzestawia. Przefolgować nie trudno...

      Usuń
    9. Nie, jeszcze... jeszcze nie wiem ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu i za komentarz jak i za kolejną wizytę
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  4. Piekne :) Super wygladaja kwiatuszki na kropce :) Ogolnie cale imie sie pieknie prezentuje :) Pozdrawiam Was Serdecznie !!! Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiem, Imię jak imię, ale to robi wrażenie.
      Buziole dla Ciebie
      Red

      Usuń
  5. Ale optymistyczny projekt :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak mieć wolną rękę ;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  6. Ale optymistyczne i kolorowe! Kwiaty jednak mają to "coś" ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie Wam to wyszło :))) Iz to ma fantazję :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale, niebanalnie...to że ręka drga czytałam wyżej, ale efekt i tak powalający;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny kwiecisty wzorek na tym drewienku.
    Bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kropek jest przesympatyczny w swojej wesołości:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...