sobota, 2 lutego 2013

WYNIKI - literowa rozsypanka


Oto rozwiązanie małej literowej rozsypanki 

Trzeba przyznać że Wasza kreatywność nie zna granic. Dziękujemy za wszystkie  propozycje i za świetną zabawę.  W mailach które otrzymaliśmy było nawet po kilkadziesiąt imion od niektórych osób.
Dużo pracy to kosztowało, prawda?
Takie układanki są tak wciągające jak łuskanie słonecznika, po prostu trudno przestać.

Poniżej te właściwe odpowiedzi.



A osobą która przesłała najmniej propozycji i zarazem najwięcej trafionych imion jest - AliceCreations
Gratulujemy !!!

Nagroda niespodzianka wędruje właśnie do Niej.
Pozdrawiamy
Iz & Red

11 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Podoba mi sie kolorek Alanka :)i kropeczki u Sophie :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety ! No proszę co za niespodzianka :) Przeogromnie się ciesze ! Na imionka Clara i Sophie chyba bym w życiu nie wpadła :) Dziś już nawet pogoda i moje przeziębienie nie jest w stanie popsuć humoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulujemy. Powiadasz kolor niespodzianka, a to mi dałaś zadanie....hm

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
    2. Gratulacje! :)

      A zabawa była przednia, nawet mimo tego że opacznie ją zrozumieliśmy. :)

      Usuń
    3. Iz jestem pewna, że cokolwiek wymyślisz Ja i tak będę mega zadowolona :) Podrawiam

      Usuń
  3. Gratuluje i dzieki za zabawę :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, zabawa świetna. gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...